جدید

درباره ما

به سایتِ دنیایِ سرگرمی خوش اومدید :)

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

تصاوير برگزيده

جدید

استادم گفت: زندگی را تعریف کن...

گفتم ...زندگی تعریف کردنی نیست...

ناراحت شد و نمره ام را صفر داد...

سالها بعد او را دیدم  که پیر شده بود و عصا به دست راه می رفت...

جلو رفتم و گفتم: زندگی را تعریف کن...

آرام خندید و گفت نمره ات بیست....زندگی را باید زیست...

گفتم اون موقع باید بیست میدادی مشروط نشم .

یه لگد زدم انداختمش تو جوب فرار کردم.....خخخخخخنده

 

........................................................................

 

آیا از موهای زائد خود رنج می برید!؟؟

چرا تیغ؟؟؟

چرا لیزر؟؟؟

با مراجعه به بازار ، و نگاهی به قیمت ها همه پشمهایتان میریزد!نیشخند

انیستیتو زیبایی حسن روحانیخنده

 

.........................................................................

 

یکی از مراجع تقلید اعلام کرد :

نگهداشتن همزمان میرزا قاسمی و عسل در یخچال

بعلت مونث و مذکر بودن شرعا حرام است
مگر اینکه در یخچال باز باشد! خنده

 

........................................................................

 

پسره نوشته بود:

پسر همسایه مون اول راهنماییه ؛ پژو زیر پاشه ،
بعد من تا سوم دبیرستان نخ میبستم به سپر کامیون پلاستیکیم و میدویدم!
آب دماغم هم همیشه تو دهنم بودقهقهه

 

........................................................................

 

بـهـم گـفـت:
کـرم داری؟!؟
خـیـلـی نـاراحـت شـدم!!!ناراحت
آخـه ایـن اولـین بـاری بـود کـه....
ازم یـه چـیـزی مـی خـواسـت و مـن نـداشـتـم....!!!خنثی
خـیـلـی شـرمـنـده اش شـدم!!!قهقهه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها جدید