پرسنل

درباره ما

به سایتِ دنیایِ سرگرمی خوش اومدید :)

بایگانی

نويسندگان

پيوندها

تصاوير برگزيده

پرسنل

خیر فوری:

اسید پاشان اعلام کردن بعد از صورت خانم های بدحجاب

نوبت ک.ون پسراییه که شورتشون پیداستقهقهه

 

.....................................................................

 

رفتم آرمایشگاه خون بدم

بیمار قبل من با صدای بلند میپرسه:

چقد مدفوع کنم؟

منخنثی

پرسنلمنتظر

بیمارنیشخند

بهش گفتن مقدارش مهم نیس، رفته تو دستشویی بعد گذشت نیم ساعت ،سرشو در آورده بیرون دادمیزنه قاشق دارین؟

منابلههیپنوتیزم

پرسنلعصبانی

گفنتئد نخیر

بازم داد زد آخه زیاد مدفوع کردم میخام اضافشو بریزم تو چاه

من سبز

پرسنلعصبانیسبز

بیمارلبخندمژه

گفتند نمیخاد بیا بیرون لطفا

باز با اون صدای نحسش دادمیزنه باشه همشو میزارم هر چقد دوس دارین خودتون بردارین

منخنثی

پرسنلمنتظرکلافهعصبانیناراحت

آخر یکی از پرسنل که خیلی عصبانی شده بود گفت اضافش تو حلقت

بیمارتعجب

منقهقهه

بقیه پرسنلاز خود راضیخندهقهقهه



نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت14:15---2 بهمن 1393

خیلی خیلی خوب بود
عالی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها پرسنل